Blogger Backgrounds

Wednesday, January 18, 2012

Makan Pisang...

Entry ibu kali ni pasal buah favourite amin...Jom ibu tunjuk buah yang amin paling suka makan buat masa nih... Ia ialah buah P.I.S.A.N.G. atau dalam bahasa ibunda ibu, ia dipanggil B.A.N.A.N.A... haha... Masa amin kecik dulu, amin panggil buah ni N.A.N.A... Kiranya bahasa ibunda amin jugak la.. Bila dah besaq ni baru panggil pisang.. Dulu x pandai nak sebut pisang lagi... Kat mana2 pon kalau nampak pisang, mesti nak makan...

Amin dok main aci ngan ibu...

Bulatnya muka anak ibu yang tengah makan pisang nih....

uish.. sedapnya amin makan pisang.. Bagi ibu sikit boleh x?

amin!!!!!!!!!!.... jangan makan kulit pisang... haha

Dah habis dah pisang amin..

Sat je habis 7 biji pisang amin makan.. Suka sungguh makan pisang anak ibu nih.. Pisang-pisang dalam gambaq2 di atas ni, tok cik amin yang bagi masa kita p tengok cousin pertama amin sebelah bapak.. Mak Lang Naimah dah dapat baby... Kiranya tokwan Hasan dah ada 2 orang cucu la... Lepas ni ramaila cousin amin belah bapak.. Sebelum ni amin pegang takhta sorang2 je... Habis dah takhta amin tu... haha.. Ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahh

No comments:

Post a Comment