Blogger Backgrounds

Thursday, March 3, 2016

Happy 6th Birthday Sayang Ibu


Happy 6th Birthday Amin Mursyidi bin Mohamad Nazil... Ibu doakan Amin sentiasa menjadi anak yg taat kat ibu n bapak dan menjadi hamba yang taat dan patuh pada Penciptanya... Hanya Allah yang tau betapa sayangnya ibu kat Amin... Ibu sayang Amin sgt2... Ummuuuaaahhh

Gambaq2 ni semua masa kita p UK hari tu... Nanti ibu buat entry na... 

 




Semoga Amin sentiasa menjadi insan cemerlang di dunia dan akhirat... Tempuhilah segala cabaran dan dugaan mendatang dengan redha.. Hidup di dunia hanyalah satu persinggahan sayang... Buatlah yang terbaik untuk kehidupan di alam yng kekal abadi.. Ibu sayang amin sgt2... Ummuaah.. Dah besaq anak ibu.. Tahun depan dah masuk sekolah... yeayyyyyyy... Tak sabaq ibu nak tengok Amin masuk sekolah...