Blogger Backgrounds

Thursday, June 14, 2012

Masak2


Entry ibu kali ni nak citer pasal anak ibu yang rajin sangat main masak2... haha... Sesuai ka orang lelaki main masak2?.. Ibu ok je kalau amin suka main masak.. Tapi bapak x berapa suka.. huhu.. Bapak kata x sesuai... budak laki kena main benda2 yang lasak2 sikit... Tapi nak buat camne, dah amin suka... ibu pon suka la.. Satu lagi amin pon suka main make-up2... haha.. mana mai pon tatau.. ibu bukan suka make-up pon... adus.. konpius ibu...Bab make -up ibu x setuju.. Tapi bab masak2 ibu ok je.. mana la nak tau.. amin leh jadi chef ka nanti... Kalau x jadi chef pon, masak untuk ibu pon dah ok.. hehe.. i like.. Jom kita layan gambaq2 amin main masak2.. yang ni amin masak untuk kawan2 amin.. selalu amin paksa tok n tokwan makan.. huhu

Amin tengah goreng number.... Amin suka masak number n ABC... yang lain amin tak mau...bagus jugak, sambil masak, sambil belajaq.. ibu suka...

Dah nak siap masak nih... kawan2 pon dah dok tunggu nak makan..

Ok, amin dah siap masak... now time tu suapkan kawan2 makan... nampak tak amin masak no 2?... haha... makan number sudah ye kawan2.... oklah.. nanti ibu cerita lagi k... ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhh

Jom mop lantai...

Entry ibu kali ni nak cerita pasal anak ibu yang rajin nagn tolong ibu buat keja rumah... Ibu tak risau kalau amin bagi tumpah apa2 sebab amin akan terus lap.. Tapi yang ibu risau ialah, benda yang amin guna untuk lap tu bukanlah kain buruk.. tapi apa sajalah yang ada depan mata... haha.. Yang paling x tahan tu boleh amin p ambik tudung bawai tok buat lap ayaq tumpah... ish2.. x sesuai tau sayang... takpe2.. bila amin dah besaq nanti, mesti amin tau kan nak lap ngan kain buruk...  Jom kita layan gambaq2 amin tolong buat keja rumah..

 Amin tengah pulun lap lantai...

Tapi lap kat kawasan yang amin rasa nak lap je la.. contohnya depan tv...huhu

Lap kaki kat mop.... tu tiru tokwan punya style la tuh... ish2.. cuuc tokwan sungguh.... keep it up k amin.. selalu2 tolong tok n ibu buat keja rumah ye.... ibu sayang amin sgt2.. ummuuuaaahhhh