Blogger Backgrounds

Thursday, June 14, 2012

Jom mop lantai...

Entry ibu kali ni nak cerita pasal anak ibu yang rajin nagn tolong ibu buat keja rumah... Ibu tak risau kalau amin bagi tumpah apa2 sebab amin akan terus lap.. Tapi yang ibu risau ialah, benda yang amin guna untuk lap tu bukanlah kain buruk.. tapi apa sajalah yang ada depan mata... haha.. Yang paling x tahan tu boleh amin p ambik tudung bawai tok buat lap ayaq tumpah... ish2.. x sesuai tau sayang... takpe2.. bila amin dah besaq nanti, mesti amin tau kan nak lap ngan kain buruk...  Jom kita layan gambaq2 amin tolong buat keja rumah..

 Amin tengah pulun lap lantai...

Tapi lap kat kawasan yang amin rasa nak lap je la.. contohnya depan tv...huhu

Lap kaki kat mop.... tu tiru tokwan punya style la tuh... ish2.. cuuc tokwan sungguh.... keep it up k amin.. selalu2 tolong tok n ibu buat keja rumah ye.... ibu sayang amin sgt2.. ummuuuaaahhhh

1 comment:

  1. mak teh suka part lap kaki dkt mop tu...nyomel ngat...haha

    ReplyDelete