Blogger Backgrounds

Thursday, June 14, 2012

Masak2


Entry ibu kali ni nak citer pasal anak ibu yang rajin sangat main masak2... haha... Sesuai ka orang lelaki main masak2?.. Ibu ok je kalau amin suka main masak.. Tapi bapak x berapa suka.. huhu.. Bapak kata x sesuai... budak laki kena main benda2 yang lasak2 sikit... Tapi nak buat camne, dah amin suka... ibu pon suka la.. Satu lagi amin pon suka main make-up2... haha.. mana mai pon tatau.. ibu bukan suka make-up pon... adus.. konpius ibu...Bab make -up ibu x setuju.. Tapi bab masak2 ibu ok je.. mana la nak tau.. amin leh jadi chef ka nanti... Kalau x jadi chef pon, masak untuk ibu pon dah ok.. hehe.. i like.. Jom kita layan gambaq2 amin main masak2.. yang ni amin masak untuk kawan2 amin.. selalu amin paksa tok n tokwan makan.. huhu

Amin tengah goreng number.... Amin suka masak number n ABC... yang lain amin tak mau...bagus jugak, sambil masak, sambil belajaq.. ibu suka...

Dah nak siap masak nih... kawan2 pon dah dok tunggu nak makan..

Ok, amin dah siap masak... now time tu suapkan kawan2 makan... nampak tak amin masak no 2?... haha... makan number sudah ye kawan2.... oklah.. nanti ibu cerita lagi k... ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhh

2 comments:

  1. Tak pa la kak.. Jadi la apa nak jadi besaq nanti. Janji jadi orang.... Ikut mak dia kot suka masak..=)

    ReplyDelete
  2. haha. bukan2... mak dia langsung tak suka masak.. huhu

    ReplyDelete