Blogger Backgrounds

Thursday, January 26, 2012

Abang Amin n Adik Tabriz

Entry ibu kali ni pasai kita p tengok adik Tabriz kat Hulu mana tak tau nama tempat tu.. Takpalah Hulu mana pon, yang penting Hulu.. Haha... Haa.. ibu ingat dah.. Hulu Langat... Chuyan dok kat Hulu Langat rupanya... Citernya macam ni, 2 hari lepas kenduri mak teh n pak teh kat Beranang hari tu, kita still kat KL lagi... Ibu pon bawak la amin p melawat adik Tabriz coz kita x dan nak p tengok adik Tabriz masa dia baru lahir dulu.. maklumlah, jauh sgtkan Bukit Selambau dengan Hulu Langat ni... amin dah pernah p dah rumah adik tabriz ni dulu.. makanya senang la kita sampai ke sini.. takdakla episod sesat menyesat lagi... hehe.. jom kita layan gambaq abang amin n adik tabriz dia...

Alolo... cutenya lah adik tabriz nih.. Abang Amin teringin nak dukung...

Belaian seorang abang... Bagus2.. pandai sayang n jaga adik..

Adik tabriz jemu dah.. takmo tengok muka abang amin dah.. hehe

I like this picture very much... Cute sgt.. 2,2 orang nampak sgt manja dengan tok...

Tengok amin tu... Dok nak dukung adik tabriz lagi.. macamla amin besaq sgt dah... Adik tabriz takmo dah duduk atas abang amin coz ayaq liuq menitik atas dia.. betoika amin?.. Yang bestnya, amin masuk2 terus ambik botol susu adik tabriz n minum.. haha.. Botol sama.. lawakla amin nih... len kali jangan buat camtu dah tau...

Ibu tabriz n tabriz yang sama2 tembam.. Hehe.. tapi x leh lawan ketembaman ibu lagi... (chumim interprem disitu..hehe)

Alolo... Jangan nangis2... saaaayyyyyyyyannng tabriz... nanti mak njang n abang amin p melawat tabriz lagi na.... Itulah kisahnya kita p umah chuyan... La ni adik tabriz pon dah besaq dah.... Entry ni lambat sgt keluaq.. apa2 pon, ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhhh...

No comments:

Post a Comment