Blogger Backgrounds

Tuesday, July 19, 2011

Tok Siak Masjid...

Entry ibu kali ni pasal amin yang suka jadi tok siak masjid.... Amin kalu kita singgah kat masjid mana2, memang ini lah kerjanya.... amin, lepas solat (solat cara amin), terus cari apa2 nak bersihkan masjid or dalam kata lain amin jadikan benda tu sebagai alat mainan amin... jom kita tengok tok siak masjid menjalankan tugas....

Amin mursyidi tengah sibuk sapu habuk kat atas carpet...

Mana habuk tu amin?... kosong je penyodok tu... bukan lama dah ka dok sapu?...

Sapu kat tempat tu je tok siak nih.... p la sapu kat tempat lain sama... hehe

Tok siak dah letih.... Menyapu sambil duduk plak la.... Macam ni la amin kalau p masjid.... Kalau dapat penyapu kecik tu barula ibu ka, tok ka boleh bersolat dengan tenang... Kalau x, kena bergilir tengok amin.... hehe.... asyik berlari ke sana-sini... Ibu takut amin lari keluaq je... Ibu sayang amin sangat2...... ummmuuuuaaahhhh....

No comments:

Post a Comment