Blogger Backgrounds

Monday, July 11, 2011

Bila amin sudah letih.....

Kali ni ibu nak citer pasal perangai amin la nih.... Amin la nih tersangatla aktif berlari ke sana sini kalu kita p mall.... Kalu kat celah2 baju, ibu n bapak ikut la... takut amin hilang... Tapi kalu kat kawasan yang luas, ibu n bapak akan dok kat satu tempat n perhatikan amin berlari2.... Saja nak bagi amin exercise n bersosial ngan kanak2 yang berlari2 gak kat situ...... haha... Jom kita tengok amin bila dah letih....

Dah penat berlari sana-sini, amin akan p kat stroller n start to panjat...



Panjat amin, jangan x panjat....


tengok, amin dah berjaya naik atas stroller tu...



ok, amin dah rest.... haha... buat masa ni camtu la amin kalu dah letih... naik atas stroller n rest.. tapi, x reti nak kalih ka apa ibu pon x tau... Sebab amin x kalih badan ke depan pon kadang2... amin peluk je tempat sandaq stroller tu sampai ibu p pusingkan amin.... kadang2 pandai je kalih sendiri... ikut suka amin lah....asalkan amin bahagia, ibu pon bahagia gak.... ibu sayang amin sangat2... ummmuuuuuaahhh

No comments:

Post a Comment