Blogger Backgrounds

Thursday, July 7, 2011

My first car ever....

Enty ibu kali ni pasal kereta pertama amin... kereta amin ni warna biru.... tokwan yag beli kereta ni... ibu n bapak p cari merata kereta ni kat penang tapi tak jumpa... last2, balik2 tengok2 tokwan dah belikan untuk amin... beli kat kuala ketil je... haha... penat je p cari jauh2, padahal ada je jual dekat dengan rumah... tau dak pasaipa ibu cari kereta macam ni untuk amin?... sebab kereta jenis ni nostalgia sangat untuk ibu coz masa ibu kecik2 dulu, tokwan belikan ibu kereta sebijik macam ni la.. tapi warna merah... kali ni tokwan jugak yang belikan untuk amin... saaaayyyyaaaaaaang tokwan... ummmuuuaahhh2.... buat masa ni ibu x leh lagi beli kereta yang ada bateri tu kat amin coz tok x bagi... tok kata amin kena explore dulu macammana nak gerakkan kereta ngan kayuhan.. barula otak amin digunakan semaksimum mungkin kan?... nanti amin besaq sket baru ibu belikan yang kereta yang pakai bateri tu k...


amin bersama kereta yang tokwan belikan...



uitttss.... berdiri plak atas kereta tu....



jom bapak, naik kereta ngan amin....


'kereta kecil warna biru, boleh amin bawak ke sekolah'.... nanti ibu ajaq lagu bapaku pulang dari kota k....




ni la no. plat kereta amin... s9898... plat mana nih?... singapore ka?... haha


inilah citer pasal kereta pertama amin.... cepat amin, say thank you to tokwan n tok.... amin naik kereta ngan motosikal tu sume dalam rumah je..amin x pandai kayuh lagi.. makteh siap ikat tali lagi kat stereng kereta amin coz nak tarik kereta amin bagi boleh gerak.. cepat2 belajaq bagi pandai kayuh ye sayang.... ibu sayang amin sangat2..... ummuuuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment