Blogger Backgrounds

Tuesday, July 19, 2011

Nisfu Syaaban....

Entry ibu kali ni pasal malam nisfu syaaban yang lepas... Ibu bawak amin p masjid al-wajdi... Amin tau dak kat mana?... Bukit Selambau la, mana lagi... haha... Ada majlis bacaan yaasin dan tazkirah malam tu.... Jom kita tengok camne amin bawak diri masa kat masjid...


Amin tengah buat tanda "ingat2" kat ibu... huhu... Ibu buat salah apa pon x tau....

Amin tengah confuse leh masuk ke x coz kat situ semua orang perempuan je... Amin lelaki p belah lelaki la... Nape nak masuk belah perempuan nih?...

Masa ni majlis bacaan yaasin sedang berjalan... Amin mula2 dok elok2 la... lepas tu, macam2 la amin buat...


Lagi gambaq amin semasa majlis bacaan yaasin sedang berlangsung...




Last sekali, minum susu la... apa lagi.... haha... bila amin nak bersunat nih?... senang tok wan nak bawak p masjid nanti... La ni amin kena duduk kat belakang2 je tau.... Ibu sayang amin sgt2.... ummmuuuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment