Blogger Backgrounds

Monday, July 11, 2011

Amin @ balik pulau...

Entry ibu kali ni nak citer kat amin pasal kita p Balik Pulau hari tu.... Lama dah ibu x p Balik Pulau nih.. Last ibu p tahun 2005.... uish.... lama tu.... Kat Balik Pulau ni, ibu ada keluarga angkat... Keluarga angkat ni masa ibu ikut program Baktisiswa time ibu kat universiti dulu... Depa ni sangatlah baiknya... Sampai la ni ibu still keep in touch lagila kiranya.... baru ni keluarga angkat ibu invite kita p makan durian kat sana... Durian balik pulau kan best... So, kita pon p la... Tapi ibu x dan nak tangkap gambaq durian....masa makan tu dah x ingat nak tangkap gambaq dah... kui kui kui.. maklumlah buah favourite ibu... Amin kenai dak durian macam mana rupa bentuk dia?.... Nanti ibu tunjuk k.... Jom kita layan gambaq2 amin kat rumah tok abah n maktok...

Amin syok ngan pasir kat situ... kat situ halaman rumah memang pasir yang halus tu... bestla amin main pasir kat situ...



Amin nampak x amin tengah pegang rambutan gading?....Rambutan yang kaler kuning tu... Ibu suka sangat rambutan tu...



Amin tengah sibuk kutip rambutan merah plak....

Penunggu rambutan.... haha


Amin tolong tok abah masukkan rambutan dalam plastik untuk kita bawak balik rumah...



ok, amin nak balik dah.... Masa ni ibu kata camni "ok amin, salam kaih.. kita nak balik dah"... tapi amin x salam pon, terus je p kat kereta nak bukak pintu... haha.. nak balik sangatla plak amin nih.... Tapi, lepas tu ibu p ambik amin n terus amin salam ngan sume.... bagus anak ibu nih... kui kui kui.. ibu puji anak sendiri.... haha... Apa-apapun, ibu sayang amin sgt2...ummuuuuaaahhh...

No comments:

Post a Comment