Blogger Backgrounds

Tuesday, July 19, 2011

Main bola ka belon?...

Entry ibu kali ni pasal kita pi jalan2 hari tu.... Dah penat jalan2, kita pon lepak2... tiba2 ada sorang pak cik ni bagi belon kat amin... thanks pak cik... hehe.. Amin memang excited la dapat belon... terus la amin jadikan ruang kat depan jusco tu padang bola amin... huhu... Jom kita layan gambaq amin main belon cam main bola ngan bapak....


Amin dah p tendang bola tu ke mana-mana dah.. Ibu tengok jela.... satg orang tengok pelik plak kalau ibu p main sekali... hehe


Bapak tengah main bola ngan amin... Sebenaqnya, bapak cuma mengawasi amin je.. Tapi dalam gambaq ni nampak cam bapak pon tengah main belon sama ngan amin...


Ada gaya pemain boal ka amin?.. haha.... Siap senget2 badan lagi...

Apa amin tengah buat tu?... jaga gol ka?.... Apa-apa jelah amin... yang penting ibu happy la tengok amin sihat dan cergas...Nanti ibu bawak amin jalan2 lagi k.... lama dah kita x p jalan jauh2 kan?... bapak la yang busy sgt nih... ibu ok je... nnt amin p bodek bapak na.... ajak bapak bawak kita jenjalan luaq kawasan.. kalau x asyik penang n kedah je... huhu.... Ibu sayang amin sangat2.... ummmuuuuaaahhhh...

No comments:

Post a Comment