Blogger Backgrounds

Tuesday, July 12, 2011

Imam muda hassan adli...

Entry ibu kali ni pasal Imam Muda Hassan Adli.... Kalau amin nak tau, nilah juara Imam Muda musim ke-2 yang ditayangkan di astro oasis tu... Ibu memang suka tengok IM Hassan ni sejak dari episod pertama lagi... Ibu rasa dia sweet n penuh karisma... Dia nampak relax je dia dalam program tu... x nampak hebat sangat n x nampak pulun sangat... haha.. dia nampak sederhana je...Ibu suka dengaq dia bercakap masa menjawab soalan yang diberi...Dia suka cakap dalam loghat perak... cute je ibu rasa...


Inilah imam muda Hassan Adli... tengok gambaq ni pon dah nampak karisma dia sebagai seorang imam muda.... tu pendapat ibu la kan... pendapat amin plak camne?



IM Hassan sewaktu dinobatkan sebagai juara Imam Muda Musim ke-2...


alolo... sweetnya.... wajah seorang pendakwah muda... sejuk perut ibu dia mengandungkan dia...


yang ni, amin mursyidi.... nyomel kesayangan ibu... hehe... besaq nanti nak jadi apa ye amin?... (amin mesti interprem punya... coz ni kan blog amin... kui kui kui)


Saja je ibu buat entry pasal Imam Muda Hassan ni coz ibu minat la kat dia... Ibu nak jadikan dia idola amin leh?... sesuka hati ibu ja kan?... Oklah, suka hati amin la nak jadikan sapa pon idola... tapi IM Hassan ni sesuaila dijadikan idola coz mempunyai akhlak yg terpuji, berpendidikan tinggi dan banyakla benda2 baik dalam diri dia... Semoga dia x leka dengan arus keglameran yang dikecapi dan semoga dia dapat menjadikan keglamerannya itu sebagai satu medium untuk berdakwah kepada semua golongan masyarakat...Kita tengok yang baik2 kat dia sebagai panduan k amin..... kalu amin nak tau pasal IM Hassan ni dengan lebih lanjut, baca kat sini k..... Ibu sayang amin sangat2.... ummuuuaahhh... Semoga amin membesar menjadi anak yang soleh dan sentiasa diberkati Allah... amin...

2 comments:

  1. salam, sy rs cute, sweet sgt bila akak dedicate sgl entri dkt sini utk anak akak,Amin... =)
    sy plak yg tersentuh..emosi te tbe.hha
    nice blog kak.. insyaallah, tercapai hajat akak ble amin besar, ikt jejak lgkh IM hassan..he he

    ReplyDelete