Blogger Backgrounds

Monday, July 11, 2011

Amin n pokok pisang cute...

Entry ibu kali ni pasal amin n pokok pisang yang cute.... Amin suka kat pokok pisang ni sebab dia tinggi sket je dari amin.... leh la amin berteduh kat bawah tu ye... Pokok pisang ni kat kubang semang, rumah tok nek amin.... Jom kita layan gambaq amin n pokok pisang cute....


Turun2 je kereta terus p kat pokok pisang ni... Amin x pernah tengok pokok pisang kecik cam amin ye... Nasib baik ibu bagi amin pakai baju kaler gelap.. kalu kena getah pisang pon takpala..
kalu baju cerah, habisla... x keluaq dah tau amin...


Ibu dok pangge ajak masuk umah tok nek pon amin tak mau... dok sengih2...Nak main2 kat situ gak... aduss.... payahla amin nih... Ibu kena tanam pisang la camnih... Camne? Umah ibu x dak tanah... haha... Kat umah tokwan, pokok pisang besaq2 nu amin, x leh nak main camni kan?...


Tengok tu, last sekali terpaksa mak teh campur tangan n kaki... haha...


Lor.. naik dukung la akhirnya.. payah sangat... Nanti kita p main lagi ngan pokok pisang kecik tu ye amin... Tapi, ibu rasa bila kita p plak lepas ni mesti pokok pisang tu dah x cute dah... mesti dia dah besaq kan amin?... Takpala.. kita cari pokok pisang lain plak na.... Ibu sayang amin sangat2... ummuuuuaaaahhh....

No comments:

Post a Comment