Blogger Backgrounds

Tuesday, July 19, 2011

Main2 kat masjid...

Entry ibu kali ni bersambung dengan entry yang bertajuk "nisfu syaaban" yang lepas... Amin ni memang ibu boleh kategorikan sebagai "friendly"la coz memang senang la anak ibu sorang ni nak bersosial.... kalau dah jumpak kawan amin akan senang bergaul... bagus2... ibu suka... amin x sombong.. kui kui kui... Masa kat masjid hari tu ada ramai gak kanak2 yang lebih kurang sebaya ngan amin la... So, amin pon p la main2 ngan depa sume walaupon ibu nampak macam masing2 sume x dak connection pon... Tapi sume nampak happy je... Jom kita layan gambaq2 amin main2 kat masjid...

Amin bersama kakak yang ditugaskan menjaga adiknya.... ibu dia p baca yaasin kat dalam... ibu baca yaasin dalam hati je coz ibu ditugaskan menjaga amin... hehe... ibu mana boleh biaq amin p main kat luaq sorang2 (walaupun ramai budak2 kat luaq coz amin kecik sangat n x pandai cakap lagi)... ibu rela ikut amin p mana pon.. haha...


Amin n the gang dok beratoq tengok apa x tau.... Bukan ada apa pon kat luaq tu... Ibu pon hairan.. Tapi ibu layan je...


Nampak x?.... Bila ibu panggil, amin terus posing n pegang belakang budak pompuan tu... Ish2... mana leh pegang2.. anak dara orang tu amin...


Bila dah penat berlarian.... amin lepak sat ambik tenaga balik...


Ibu suka la gambaq nih.... Depa main apa pon ibu x tau... Ibu tengok dari jauh je.. Nak tergelak pon ada tengok amin n the gang dok tegak kat situ...

Masjid ni best... Ada pagar kat serambi dia... so, budak2 x leh keluaq suka hati... haha... tengok tu.. amin tengah tension sebab x leh keluaq dari situ... amin nak p turun susun kasut yang banyak2 kat tangga masjid.... Ibu x bukak pon pintu kat amin... Kalau ibu bukak satg, ibu kena tolong amin susun kasut kat bawah plak.. haha...malaslah ibu....Len kali kita p masjid lagi na amin... Ibu sayang amin sgt2.... ummmuuuuaaaahhhh

No comments:

Post a Comment