Blogger Backgrounds

Monday, July 11, 2011

Ish.... ibu geramla.....

Entry ibu kali ni pasal perangai amin lagi... macam2 la perangai kan bila tengah membesar ni... perangai yang suka buat benda2 bahaya.... Tolongla amin, jangan buat macam2... Dahla anak ibu sorang ni je... Ish2.. geramnya saye...mana amin syidi ni, ibu nak gigit sket... Jom kita tengok apa yang amin buat kat ibu hari tu kat carrefour..


Ibu p basuh tangan jap je... dia dah panjat trolley tu... Mata ibu memang x lepas dari tengok amin... sebab tu sempat snap.. kui kui kui... makteh ada je on the other side.. tengah makan... tapi agak jauh la... kena bangun la kalu nak selamatkan amin....

Bila ibu sampai kat amin, amin dah berdiri camni... memang anak jantan sungguh la amin nih... kui kui kui... Tapi, ibu marah tau kalu amin buat camni lagi.. ibu takut amin jatuh... Ingat tau pesan ibu nih, jangan buat camtu dah.. kalu ibu ada dok pegang trolley tu takpala amin nak buat camne pon k... Ibu sayang amin sangat2..... ummmuuuuuaaahhhh...

No comments:

Post a Comment