Blogger Backgrounds

Monday, July 4, 2011

Sepetang di rumah tok wan hassan...

Last week bapak bawak ibu n amin balik rumah tok wan hassan.... Lama dah kita x balik, mesti tok wan n tok rindu kat amin... amin plak cucu sulung n the only cucu dalam keluarga bapak buat masa ni.. so, mestila sume orang suka kalu amin balik... hehe... untungla jadi amin buat masa ni... Jom kita layan gambaq2 amin di rumah tok wan hassan....


amin tersengih bersama buah rambutan yang berjaya amin kutip n kumpul...



amin tengah kumpul buah rambutan kat bawah pokok... rambutan ni x merah sangat lagi... tapi manis sgt...



Amin tengah sibuk kumpul rambutan kat satu tempat.... bapak n pak cik pon tolong sama...



lamanya amin dok kumpul.... dapat banyak tu je?... hehe... camne nak banyak.. kumpul 1, 2 masuk mulut... haha


posing, jgn x posing..... pak teh tengah tangkap gambaq amin n pak cik...



amin dok tengok rambutan yang amin kumpul... dok banyak tu je... x dak pertambahan pon... haha... inilah kisah amin sepetang di rumah tok wan hassan.... belakang rumah tok wan ada banyak pokok buah-buahan... durian x luruh lagi.... manggis pon x masak lagi... nanti amin besaq, amin p panjatla pokok2 tu na.... la ni tolong kutip buah bawah pokok sudah... ibu sayang amin sangat2..... ummmmmuuuuuaaaahhhhhh....

No comments:

Post a Comment