Blogger Backgrounds

Tuesday, July 19, 2011

Anak ibu yang mengada!!!!....

Entry ibu kali ni nak citer pasal amin yang sangat mengada2.. hehe.. mentang2 la tok n tokwan sayang giler kat dia... Ngada ye... Ibu gigit kang.. Jom kita layan gambaq2 amin yang mengada2 nak naik dukung tok walaupun masa tu ibu tengah dukung dia... Amin nak jugak pi kat tok.. Tok mana larat nak dukung amin... hehe...Amin kan besaq dah.. mana boleh suruh tok dukung dah...


Ni muka budak mengada yang dah berjaya suruh tok dukung dia...


tengok tu... ish.. geramnya ibu.... siap menyendeng2 lagi kat tok bila ibu nak ambik dia.. huhu


Dok citer apa kat tok tu amin?... Manja sangat kot... Mentang2 la cucu bongsu.. haha... Kita tengok tahun depan, amin pegang tak lagi takhta ni.. hehe

Alolo.... geramnya ibu tengok anak ibu nih... Manja ngat aih... orang lelaki mana leh manja2 camtu, amin.... orang pompuan x pa la... nasib baik amin baby lagi... so, boleh la diterima pakai kalu manja pon...hehe... Ibu geram n nak gigit dia.... Ibu sayang amin sangat2.... uummmmuuuaahhhhh

1 comment: