Blogger Backgrounds

Thursday, July 7, 2011

2 jam 30 minit di pejabat pos...

kali ni entry ibu pasal kita p berkampung kat pejabat pos kuala ketil... ibu n bapak nak renew driving licence je pon... punyala lama kena tunggu.. sampai 2 jam setengah.. apa kes?... huhu... cian kat amin.. dah habis sume lantai pejabat pos tu amin sukat pon x sampai lagi giliran ibu n bapak... ibu x sangka la lama sungguh nak kena tunggu... kalau ibu tau, ibu p JPJ terus je... x la buang masa camtu... depa ni ibu rasa kena restructure la apa2 yang patut... lambat sunguh buat kerja... kui kui kui... ibu bukan kata sesuka hati... tapi, amin bayangkanla tunggu kat pejabat pos sampai 2 jam setengah... lama tu... huhu... amin pon sampai dah tak larat nak sukat dah...dah macam2 amin buat.. last sekali bapak bawak amin dok dalam kereta.. haha... jom kita layan gambaq2 amin sepanjang berada kat pejabat pos....

nasib baik amin x nipis macam surat.. kalau x, mesti amin dah masuk dalam peti pos tu... huhu



amin main ngan tempat ambil nombor giliran...



amin dah letih... minum susu lah....



macam2 cara dah amin duduk ni, tak sampai2 jugak giliran ibu n bapak...



nasib baik ada kawan seusia... leh gak main2 kan amin?...



last sekali main atas lantai la... dah bosan tahap maksima dah la ni...

Cian amin terpaksa berkampung kat pejabat pos tu kan?... len akli nak ikut ibu lagi x? Mesti x mau dah kan amin?... hehe.. ibu pon len kali malas dah nak berurusan dengan pejabat pos kuala ketil ni selain dari urusan pos mengepos la.. kalu urusan lain tu ibu rela la drive p kat tempat lain... huhu.. serik dah.... apa apa pon, ibu sayang amin sangat2..... uuummmmuuuuaaahhh


No comments:

Post a Comment