Blogger Backgrounds

Wednesday, March 30, 2011

Mood letih...

Entry ibu kali ni nak citer pasal mood letih amin... Perangai amin la ni, kalu dah letih berlari n main masa kita p jalan2, amin akan jadi baik... Ibu suka... Amalkan selalu ye amin... Kalu dulu, amin x mo langsung dok dalam stroller, asyik suruh dukung je, tapi sejak boleh berjalan nih, amin bila letih akan terus duduk dalam stroller n diam je... tengok je sekeliling.... Mula2 dulu ibu takut gak.. Pasaipa anak ibu nih?... Tapi bila dah lama2, ibu pahamla, amin letih, so nak berehatkan?.... sayang anak ibu nih... Time amin letih ni la ibu ambik kesempatan buat apa yang patut.... hehe... Jangan marah na amin.... Jom kita layan gambaq amin dalam mood letih... hehe...

amin buat muka seposen... huhu

X hensem la anak ibu x mo senyum....

Bila ibu pangge2, baru nak senyum.. tu pon senyum sket je.. malaih nak layan ibu ye?

Ok amin, recharge energy dulu k... Time amin letih camni biasanya kita p makan la.. Amin pon leh rest, ibu n bapak pon leh rest... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment