Blogger Backgrounds

Monday, March 21, 2011

Seharian di office ibu....

Entry ibu kali ni nak citer pasal amin bila seharian di office ibu.... Alkisahnya macam ni... Hari ahad lepas, 20 march 2011, ibu kena bagi lecture.... selalunya ibu x bawak amin, tapi hari ni ibu bawak amin coz tok n tokwan p ziarah jenazah.... So, ibu pon bawak la amin n mak teh ke opis ibu... Mak teh bertugas sebagai driver dan pengasuh amin time ibu bagi lecture... Say thanks to mak teh cepat... ummuuaahhh2.... Jom kita tgk gelagat amin sepanjang berada di opis ibu...

Amin pakai tudung coz kat luaq hujan... ibu plak terlupa nak bawak payung... hehe... pengajaran ayat, sediakan payung sebelum hujan...


Bestnya boleh panjat n berdiri atas meja ibu kan?... huhu... Amin jangan kacau paper2 yang kat sebelah tu tau.... Kalau x, ibu haapppp!!!.... hehe

Jumpa calculator plak... Habis ayaq liuq amin atas calculator ibu tu....


Ibu tangkap suh dok diam2 jap.... Habis wayar2 tu sume amin tarik... amin buat muka bosan...

Amin tengah cucuk CPU ibu ngan sudu.. huhu

Amin tengah sibuk selerakkan bilik ibu...

Budak mana dok selongkaq almari ibu ni ha?... ummuuuaaahhh2

Dah habis almari, drawer plak jadi mangsa....

Mak teh yang baik hati volunteer nak jaga amin... ummuuaaahh...
Begitulah kisahnya amin seharian di opis ibu.... Tapi kali ni, amin x tido langsung.. Kalu dulu, bila ibu bawak mai opis ibu je, mesti amin tido je... Best tido dalam aircond... Tapi kali nih, habis bilik ibu disepahkan.... Ibu sayang amin sgt2..... ummmuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment