Blogger Backgrounds

Thursday, March 17, 2011

Mari menghias bilik amin....

entry ibu kali ni pasal menghias bilik amin... Amin dah ada bilik dah la ni... So, dengan rasminya 2nd living room rumah tok wan bukan lagi ruang amin... Segala barang amin akan berada dalam bilik amin ye selepas ini.. hehe... Lepas ni amin x yah la tidoq ngan tok n tokwan dah... Amin kan dah setahun, tido sorang2 ye... hehe... Boleh ka?... angan2 mat jenin sungguh ibu ni... Jom kita layan gambaq2 amin menghias bilik....
Amin tengah tampal gambaq daisy duck kat wall bilik....ooppss, sorry amin, gambaq x pakai baju... kira halal la kan, baby lagi... masa ni amin nak p mandi, tapi disebabkan ibu sedang menghias bilik, maka niat nak mandi tu, kita abaikan jap....

Amin tengah tengok mak teh pelekat star sambil nyanyi "twinkle2 little star"...


Amin nak tolong mak teh pelekat star.....


Amin dengan "love bicycle"..... mak teh punya idea nih.... nak bagi amin kenal dengan basikal..


Amin tengah melompat2 atas tilam... syok ye amin dapat bilik sendiri?.. hehe


Bilik amin sebelum dipasang cadar....

Bilik amin selepas dipasang cadar.... Yang bawah tu untuk tok ke ibu ke teman amin tido.... Amin kan takut tido sorang2... hehe


Amin dok 'mengetest' tilam.... empuk x amin?...


zoom sket.... amboi2... cerianya anak ibu nih.....


"ok ibu, amin tido dulu ye".... kata amin.... tapi semuanya adalah lakonan semata2... haha


Sebenaqnya, amin tido dalam buaian dulu.... haha... bila amin dah tido lena dalam buai... barula angkat amin tido atas katil... kalu x, amin x akan tido....asyik berjalan je sampai ke siang..... Ibu sayang amin sgt2....ummuuuaaahhhh...

1 comment: