Blogger Backgrounds

Tuesday, March 15, 2011

Kongsi2 ngan tokwan...

Ni la kerja amin kalau dok ngan tok wan... Apa yang tok wan makan sume amin nak makan jugak... Gambaq kat bawah ni amin tengah makan puloq pelam ngan tok wan.... Nangis2 kalau tok wan x bagi... Amin memang suka kalau syer makanan ngan tok n tok wan.... Mengacau tok n tok wan makan sungguh amin nih.... ummuuaahhh2...

Masa kejadian ni berlaku, ibu tengah basuh pinggan... Ibu kalih2 tengok amin tengah dok syer puloq buah pelam ngan tok wan... apa lagi, ibu terus berlari secepat kilat ambik kamera.... Berjaya gak la ibu snap 2 keping gambaq... hehe

Tgk tu, bila ibu panggil je terus nak angkat tangan, tapi tokwan pegang tangan amin coz takut amin pegang puloq pelam tu... Nanti kotoq tangan daa.... haha....Amin ni memang selalu dok syer ngan tok wan nih.. Tapi ibu la yang x dan nak snap coz ibu mana ada kat rumah selalu.. Ibu kan kerja... Ok lah apa2 pon... besaq nanti en. amin mursyidi sila balas jasa tok n tokwan k... Ibu sayang amin sangat2... ummuuuaahhh

No comments:

Post a Comment