Blogger Backgrounds

Wednesday, March 30, 2011

Bila amin memakai kurta....

Entri ibu kali ni pasal amin n kurta.... hari tu ibu p jalan2, tetiba ternampak plak kurta nih.. Cam cute je ibu rasa.... Ibu pon terus beli... Maka inila hasilnya bila berada di badan amin... Kurta ni cam kecik sket kat punggung, so, sesapa nak beli kurta untuk anak tu, pastikan ambik saiz besaq sket dari anak coz anak kita kan pakai diapers, so.. ketat kan punggung kalu sama2 je saiz dia.. haha.... Ok, berbalik pasal citer amin n kurta nih... Lepas ibu pakaikan kurta, tok plak boh kopiah kat amin.. hehe.. Pastu, terusla kami suruh amin buat persembahan atas pentas utama... hehe... jom kita layan gambaq2 amin mengalunkan nasyid pilihan minggu ini.. haha..

Gaya ada dah.. leh masuk kumpulan nasyid dah anak ibu ni... haha

Orang tepuk tangan, amin pon tepuk tangan jugak... Janganla amin, tu nama dia syok sendiri... haha.. lawak sungguh anak ibu nih... ummuuuaaahhh2

Habis dah persembahan... Amin, take a bow please... haha..... Nasyid a.k.a twinkle2 little star sampai ayaq liuq meleleh2... huhu... Camne nak stopkan proses pengeluaran ayaq liuq amin yang sgt produktif nih?.. ibu pon x tau nak buat camne.. nanti bila besaq habis kot nu amin?... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment