Blogger Backgrounds

Monday, March 21, 2011

Baru belajaq makan sendiri....

Ibu nak citer pasal amin belajaq makan sendiri... Amin dah nak masuk 1 tahun 1 bulan... So, ibu nampak macam amin dah boleh makan sendiri... So, ibu pon bagila amin try makan sendiri... Cedok moi dalam mangkuk sendiri... Amin still x makan nasi keras lagi buat masa ni coz gigi x cukup lagi... haha.... Kalau ikutkan citer kawan2 ibu yang dah ramai anak, depa akan bagi anak depa makan sendiri bila anak tu dah bolah start pegang sudu... maksudnya anak depa x sampai setahun lagi dah pandai makan sendiri... hehe... Takpala kan amin, lambat sket pandai makan sendiri dari kawan2.... Ibu pon ada amin sorang je yang ibu nak suap.... Lagipon, tok kata anak2 tok sume x berapa pandai makan sendiri sebab tok suka suap... So, ibu pon suka....hehe... Jom kita layan gambaq amin belajaq makan sendiri...

cedok amin cedok....... kadang2 masuk dalam sudu.. kadang2 x masuk... maklumlah, saya budak baru belajar kan amin?


angkat sudu nak masukkan dalam mulut... Setengah je berjaya sampai ke mulut... setengah lagi akan tumpah... haha


ammmm.... Sedapnya..... Adakah yang tumpah2 tu satu pembaziran?... kena tanya ustazah nih... hehe.... Ibu sayaang amin sgt2.... ummmuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment