Blogger Backgrounds

Tuesday, June 1, 2010

Traffic jammed... Tension!!!...

Pemandangan kat atas penang bridge dari dalam kereta ibu... huhu

Pagi ni ibu semangat nak mai kerja pagi2 lagi coz ibu nak pi jenguk lab... Tiba2 masa ibu keluaq dari rumah nak masuk jambatan pulau pinang, ibu tengok dia tulis kat bridge board tu, ada lori besaq plak tayar pancit... Perjalanan atas jambatan 45 minit... ish!!..ish!!.. lamanya perjalanan atas jambatan... 45 minit tu, kalau balik bukit selambau pon dah sampai... baik ibu balik tgk amin dari dok berlamaan atas penang bridge tu kan?... Ibu pon apa lagi, ambil keputusan nekad patah balik la... x kuasa ibu nak pi menyerah diri kat jammed tuh... Ibu pon call bapak ajak sarapan... Lepas sarapan, ibu ingat dah ok.... Masa nak naik bridge tu, dok ingat apa pon x tau, lupa plak nak baca board tu.... Pastu, masa nak bayaq tol tu apa lagi, panjang giler barisan... huhu.. Nak wat camne, terlajak perahu leh diundur, terlajak naik jambatan pulau pinang x leh nak reverse dah... huhu... Ibu pon dengan cekal hati, jalan la pelan2... nasib baik kereta ibu auto... dah la ibu tergeliat kaki jatuh tangga... huhu..rasa cam nak berenti je kat tepi tuh... tapi pikiaq2, satg lagi jammed la..hehe.... Tapi alhamdulillah, ibu berjaya menyeberangi penang bridge dalam masa 30 minit.. kira lama gak la.. itulah nasib ibu hari ni.... Ibu sayang Amin sgt2... ummuuaaahhh2...

No comments:

Post a Comment