Blogger Backgrounds

Sunday, May 30, 2010

Kerusi Amin Vs Kerusi Tok Wan

Hari tu, masa kat ruang tamu, ibu nak sapu sampah.. Pastu, ibu letakla Amin dalam car seat cum kerusi Amin... Ibu pon angkat la kerusi amin sekali dengan amin yang tgh dok relax kat dalam tu.. Ibu letak la kat tepi coz ibu takut tersapu ngan Amin sekali... hehe.. Pastu, ibu tengok macam menarik je Amin ngan kerusi Amin dok kat sebelah kerusi tok wan tu... Macam langit dengan bumi je gayanya... hehe... Ibu pon apa lagi, mulakan la hobi ibu iaitu menangkap gambaq Amin... hehe...

Tgk tu... Kerusi Amin pon bentuk dia mcm kerusi tok wan jugak walaupon kerusi tok wan tu harga dia hampir 100 kali ganda dari kerusi Amin... hehe... Tapi kerusi Amin ni hebat sket dari kerusi tok wan yang canggih manggih tu coz leh angkat pi rata2 dengan hanya menggunakan sebelah tangan ibu ni je walaupon Amin dok dalam tu....

Hehe... nampak x?... Betoi dak ibu kata macam langit dengan bumi... hehe... Takpelah Amin... Nanti Amin besaq, Amin dok atas kerusi tok wan plak.... Kan tok wan sayang giler kat Amin... hehe... ummmuuaaahh2... sayang anak ibu....

No comments:

Post a Comment