Blogger Backgrounds

Monday, May 24, 2010

3 of Us...

Ni lah family kecil Amin... Just 3 of us... Mohamad Nazil as bapak, Anis Tasnim as ibu and our lovely son named Amin Mursyidi.... (macam citer 3 bears plak.... hehe)

Aminlah permata hati ibu dan bapak.... Ibu and bapak doakan Amin akan jadi anak yang soleh dan baik budi pekerti bila besaq nnt tau... Semoga amin maintain handsome selamanya.... umuuaaahh2.....Jangan bila besaq dok mai nyanyi lagu 'cari jodoh' dari wali band tu sudah.... huhu...

Ni ibu tengah bagi Amin minum susu sebelum ibu pi kerja...Rasa cam nak duduk ngn amin je.. tak mau pi kerja... tapi x leh la.. ada amanah yang perlu ibu pikul.... chewah2... Semuanya demi amin tersayang.... ummmuuuaaahhh2.....Ibu ngan bapak sayang amin sgt...... Semoga Amin membesaq dengan sihat dan ceria....

Tengok tu, Ibu lagi tinggi dari bapak walaupon ibu dah berusaha untuk bg nampak pendek dari bapak.. hehe... Orang kata murah rezeki and hopefully betul la apa yang orang kata tu kan.. Ibu dan bapak akan berusaha untuk memberikan masa depan yang gemilang buat Amin... InsyaAllah... may Allah bless us..

No comments:

Post a Comment