Blogger Backgrounds

Thursday, September 29, 2011

Tayar pancit la plak..

Entry ibu kali ni pasal tayar kereta kita pancit masa nak p hantaq pak cik p mesir hari tu... Dah la pancit kat lebuhraya.. Tapi alhamdulillah coz dekat dengan telefon SOS yang boleh guna untuk tepon plusronda tu... Jom kita layan gambaq2 yang ibu sempat tangkap masa tu...


Bapak tengah check tayar yang pancit tu... confirm pancit... hehe


En. PlusRonda yang sampai lima minit selepas panggilan dibuat... sungguh efisien mereka ini...

En. PlusRonda tengah tolong bapak tukaq tayar..


2 orang En. PlusRonda yang mai tolong bapak.. Yang bestnya, masa kereta kena jet tu, kereta kan macam senget sket, amin yang tengah syok tengok video dalam kereta terus meraung2... haha.. mesti amin ingat raksasa tengah angkat kereta kita macam dalam cerita ultraman tu kan?... kuang kuang kuang..



Amin sedang memandang ke arah Telefon SOS yang berjasa kepada kita... Terima kasih en. PlusRonda kerana membantu kami.. Jasa kalian tak akan kami lupakan... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment