Blogger Backgrounds

Thursday, September 29, 2011

Makan beradap

Entry ibu kali ni nak cerita pasal makan beradap mak teh n pak teh masa kenduri hari tu... Serius ibu x banyak gambaq.. X sempat sungguh nak tangkap gambaq... Nasib ada gak sikit2 yang ibu sempat snap... nanti bila dah dapat dari propho, ibu masukkan lagi banyak2 k...

Nila meja makan beradap yang terhias indah untuk pak teh n mak teh dari pihak katering... Berbaloi arr tok wan bayaq mahai2 kat orang katering nih...

Ait, makan 2 orang je ke?... Mana pengapit2nya.. hehe...Awatla amin x tolong teman sat?...Masa ni, sume orang dok busy layan kawan2... mak teh n pak teh ibu suruh dok siap2... Satg pengantin p layan kawan2 lagi haru.. pukul berapa baru nak boleh makan... Nanti ibu masukkan gambaq mak teh n pak teh banyak2 lagi k... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuaahhhh


No comments:

Post a Comment