Blogger Backgrounds

Wednesday, September 7, 2011

Amin kukoq nyok....

Entry ibu kali ni pasal amin tolong tok kukoq nyok... Kukoq nyok ni kalau ayat bahasa melayu or bahasa malaysianya ialah parut kelapa... Sila menggunakan bahasa yang betul ye amin bila p sekolah nanti... Ibu nak cerita aktiviti amin ni coz amin memang pantang nampak tok kukoq nyok... mesti amin naktolong punyalah.... Jom kita layan gambaq2 amin kukoq nyok...

Kakak hannan tengah tunggu amin kukoq nyok....



Amin tengah tunujk skill kukoq nyok.... (sebenaqnya amin kukoq tempurung nyok je.. hehe)


Dah habis satu, ambik yang lain plak... Amin pon buat macam tok gak.. tapi x dak hasil pon dalam pinggan tu... Nape ye amin?



Dah siap... Amin tengah bersihkan mata kukoq coz tok kan selalu buat camtu.. bila dah habis kukoq nyok, tok akan bersihkan mata kukoq tu.... bagus2... nanti bila amin besaq, tok tak yah kukoq nyok dah... amin ambik tender k... hehe... Nasib baik amin x suka nak try mesin kukoq yang tok guna kalau nak kukoq nyok banyak2 kat belakang nun.. kalau tak, jenuh la nak kena sembunyikan mesin tu... huhu....Ibu sayang amin sgt2.... ummuuuaaaahhh

No comments:

Post a Comment