Blogger Backgrounds

Thursday, September 29, 2011

Sah... mak teh dah jadi milik pak teh...

Entry ibu kali ni pasalmajlis pernikahan mak teh kat masjid pada 10 September 2011 pada @ 10.45 pagi.... Sebelum nak p menikah tu hujan turun dengan lebatnya... Lepas je akad nikah hujan terus berhenti... Alhamdulillah, hujan rahmat buat pasangan pengantin ni... Thanks Allah... Jom kita layan gambaq sepanjang kita berada di masjid...


Gambaq dari photographer.... Kat masjid pon depa posing2...



Mak teh tengah menurunkan signature.... Abang farhan dok mengendap apa tu?


Pak teh tengah menurunkan signature jugak...



Amin tengah buat show... Sume orang tengok amin... Amin x bagi mak teh kawen la tu... hehe



Debaran pengantin lelaki di tahap maksima....



Yang kat dalam laptop tu adik pak teh.. Dia dok kat US, maka tengok through skype je... hehe.. yang penting dia kata dia pakai cantik2 n boleh tgk abang dia kawen.. kiranya lebih kurang macam dia ada kat situ gak la..



Pasangan raja sehari pada hari tersebut..



Bapak tengah pujuk amin yang x bagi mak teh kawen... haha


mak teh n family in- law....


atas pelamin selepas akad nikah....



Istiadat menyarung cincin dijalankan...


Ibu doakan agar mak teh n pak teh hidup bahagia buat selama-lamanya..... Kenduri kita hari tu alhamdulillah berjalan dengan lancarnya... Semoga rahmat Allah sentiasa menaungi keluarga kita... Ibu sayang amin sgt2....ummuuuaaahhhh.....

No comments:

Post a Comment