Blogger Backgrounds

Thursday, September 29, 2011

Just b4 mak teh jadi isteri orang..

Entry ibu kali ni nak citer pasal sebelum kita ke masjid untuk akad nikah mak teh.... Ni kiranya saat2 akhirla sebelum mak teh jadi milik orang... huhu... Hilang la adik ibu sorang.. Tinggal sorang je lagi.. huhu... Jom kita layan gambaq2 di bawah ni k amin...


mak teh di bilik pengantin.... Masa ni mak teh baru balik make-up... Cantik sangat mak teh.. Bangga ibu ada adik cantik camnih....

Mula2 ibu ada 2 orang adik... Dah di ambil orang pada 10 September 2011... Tinggal la sorang lagi... Bilakah beliau yang sorang lagi tu akan diambil orang jugak?.. huhu...


Sebelum ke masjid untuk akad nikah tu ada acara marhaban... Mak teh pon duduk la kat situ marhaban sekali...


Anak menakan mai menempek dah...memang x leh tengok mak teh senangla tambah2 budak yang dok atas mak teh tu... Payahla kalau datang berpakej nih...haha... kedut baju mak teh... Nasib mak teh pakai songket.. x la takut kedut ke apa ka...


Paparazzi dah mai dah.. So, ibu pon x tangkap gambaq banyak dah lepas ni.. Lagipon x sempat nak tangkap gambaq.. Sibuk sangat... Maklumlah, ibukan assistant tok... Tok kan sibuk dok layan orang kat depan... yang mana tok x dan,ibu la cover... Nanti bila dah dapat gambaq dari professional photographer, ibu upload lagi k... Ibu sayang amin sgt2... ummmuuuuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment