Blogger Backgrounds

Thursday, September 29, 2011

Tengok pak ngah lawan hoki

Entry ibu kali ni pasal amin p tengok pak ngah lawan hoki... Ingat x lagi entry ibu pasal kita celebrate bithday tok limah hari tu?.. Ha, lepas tu kan kita p tengok pak ngah lawan hoki.. Pak ngah amin ni tersangatlah aktif bersukan orangnya.... Bukan macam bapak k... Aktif duduk di office... haha... Jom kita layan gambaq2 amin kat sana..


Amin tengah sibuk menyokong pak ngah...

Hehe.. cara letak kaki sama la plak ngan bapak... anak bapak sungguh... I like this photo so much... Nampak macam amin dah besaq.. Dah boleh kawan ngan bapak dah..


Dah jumpak kayu hoki plak.... Kayu hoki sapa pon x tau... Jangan pukul orangsudah k amin.. kayu tu untuk pukul bola hoki k...


Amin panjat coz x nampak pak ngah dia....


Game dah habis... Amin pon naik dukung bapakla... Yang baju hitam hujung sekali belah kanan tu pak ngah k...



Ok, amin nak balik dah.... Nak ajak tok limah p jalan2 kat tempat lain plak... Lepas tu kita p jalan2 n makan malam plak ngan tok limah... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment