Blogger Backgrounds

Sunday, May 8, 2011

Singgah di PROTON sat....

Last week masa cuti hari buruh tu kita p kenduri at dewan serbaguna SIRIM, Shah Alam... Lepas kenduri tu, kita nak p singgah la kat rumah sepupu ibu kat seksyen berapa taktau.. Ibu pon dah lupa.. hehe.. Short term lost memory la tu... Kita tak tau nak pi umah dia.. So, sebab dia kerja kat PROTON, dia pon suh kita tunggu kat kilang PROTON sampai dia mai ambik... So, sempatla ibu bawak amin tgk2 kat luaq kilang tuh....hehe... Yang penting amin dah sampai kilang PROTON... Kilang kereta kebanggaan Malaysia...

Amin bersama chumim n abg farhan dekat lambang proton yang besaq...


Amin asyik dok belek lambang tu je.... Berkenan ka amin?... Ok, belajaq rajin2 na... Nanti leh p kerja kat situ... Ibu sayang amin sgt2.... ummuuuaaaahhhh

No comments:

Post a Comment