Blogger Backgrounds

Sunday, May 8, 2011

Di tepi pantai yang indah.... ku duduk seorang diri...

Entry ibu kali ni pasal weekend ahad lepas... Kita p kat tepi pantai.. Tapi x main ayaq laut la pasal panas sgt la cuaca la nih... Hari ahad lepas bapak dah p putrajaya... Kursus seminggu.. Bapak asyik tinggai kita je kan amin?... huhu.. Takpala, bapak kerja cari rezeki kan?... Amin bersosial dengan ibu k.... jom kita layan gambaq2 amin kat tepi pantai...
Amin tengah try naik ndoi nih.. Ibu ingat amin tak pandai nak pegang... Ropa2nya pandai anak ibu pegang kt tepi tu kuat2.. Mula2 ibu goyang2kan ja ndoi tu.. Pastu tengok amin cam relax je, terus ibu hayun laju2... hehe


Buai laju2... sampai cucur atap... Amin sudah tumbuh gigi, tapi x pandai baca kitab lagi.... hehe



Amin sedang mengambil angin di tepi pantai..

Berteduh di bawah pokok nyok.... (habisla kalu amin baca masa sekolah rendah... lintang pukang bahasa anak ibu nih.. haha)


Amin merenung apa tuh?...


Kita dok kat tepi pantai tu x berapa lama pon coz cuaca terlalu panas n banyak plak couple2 yang dok buat perangai tak senonoh.... menjolok mata sungguh... nauzubillah...Payahla nak lepak2 tepi pantai pon... Ibu doakan amin dijauhkan dari benda2 camtu k... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuuaaaahhh

No comments:

Post a Comment