Blogger Backgrounds

Sunday, May 8, 2011

my new ride....

Entry ibu kali ni pasal amin dah ada motosikal kayuh.... Ingat x entry ibu pasal yg kita tengah cari motor kayuh untuk amin tu?... Ibu n bapak dah jumpak yang best punya untuk amin... Yang lawaknya siap ada bumbung lagi... bapak kata baru tak kena panas... Haha.. Amin nak naik dalam rumah je la bapak.... mana kena panas....Tapi takpe, tu maknanya bapak sayang sgt kat amin... Ibu buat entry pasal benda2 yang amin ada ni sebab nanti amin boleh ingat apa harta benda yang amin ada masa kecik... Kenangan ni jadi mahai tau bila amin dah besaq nanti... Jom kita layan gambaq2 amin ngan motor kayuh tu...

Motor amin dari pandangan depan... Tapi besaq plak motor ni.. Amin x sampai kaki lagi nak kayuh... Takpala kan amin, kita tunggu lagi 2,3 bulan...la ni amin naik je dulu, suh makteh tolak... haha... nanti bila chumim balik, suh chumim tolak plak....

Motor kayuh ni yang specialnya ada nyanyi lagu favourite amin... "Twinkle2 little star"... Tu yang bapak berkenan sgt tu... masa ibu n bapak dok cari2 motor untuk amin, dok jumpak yang muzik saja, x dak suara.. Bila jumpak yang boleh nyanyi ni, terus bapak beli...


Amin tengok tv atas motor.... Best ye amin dapat motor kayuh?... Mestila bestkan amin?.... Ibu n bapak sayang amin sgt2.... ummuuuuuaaahhh...

2 comments:

  1. haha... nanti mak chumim tolak...
    Hehehe...

    ReplyDelete
  2. Comel motor baru Amin. Lagi comel bila Amin duduk atas motor tu ;)

    ReplyDelete