Blogger Backgrounds

Sunday, May 8, 2011

part time lagi......

entry ibu kali ni pasal amin yang suka sangat buat kerja pat time kat hypermarket... kali ni, macam biasa, bila ibu n bapak dok tengok2 barang, amin akan cari la kerja apa boleh buat.... Jom kita tengok amin buat apa plak kali nih...

Mula2 amin tengok2 dulu benda tu... Pastu tolak2 sket... tengok2 leh jalan... haha... terus tolak ke tempat lain... ish2... anak ibu nih... Tu tengah adjust la tu... Amin tolak berlaga ngan benda lain... berentila benda tuh..

bila dah boleh tolak balik, terus tolak ke mana2 dengan lajunya... jenuh bapak ligan... ibu macam biasa, sayang lemak nak ligan amin... haha... Memang anak ibu ni suka sungguh buat part time... Bagus2...i like.... hehe... Ibu sayang amin sgt2.... ummmuuuuaaahh

No comments:

Post a Comment