Blogger Backgrounds

Wednesday, May 18, 2011

Amin n rabbit...

Entry ibu kali ni pasal kita p rope walk taman selat masa cuti hari wesak baru nih.... Kat situ ada orang jual2 macam2 pets... ada rabbit, ada hamster n ulaq... haha... pet ka ulaq tuh?... Ada ja orang buat ulaq sebagai pet kalu amin nak tau.... geli ah ibu... huhu... Berbalik pada citer amin, amin happy sgt bila tgk rabbit... Maklumlah x pernah tgk real.... selau tgk dalam buku n tv je kan?.... Mula2 tgk tu, amin siap masukkan tangan kat celah2 sangkar rabbit tu... Nasib baik rabbit tu x gigit amin.. huhu....




Tengokla amin tu.... Lama gak la amin dok kat sangkar rabbit tu... Kusyuk je tengok rabbit.... Sekoq 15 ringgit je... Tapi ibu x mo belilah.... Nanti amin dah besaq, dah leh bagi makan n cuci rabbit tu sendiri, baru kita bela dia k.... Sayang anak ibu.... ummmuuuaahhh

1 comment: