Blogger Backgrounds

Wednesday, May 4, 2011

2nd anniversary ibu n bapak....

Hari ni entry ibu pasal anniversary ibu n bapak yang kedua.... Alhamdulillah, dah 2 tahun dah ibu n bapak kawen... untuk pengetahuan amin, ibu n bapak 'menikah muda' walaupun x muda sgt bak kata aunty azian pada 1 MEI 2009.... Saja je ibu ambik tarikh hari buruh tu coz setiap kali ibu n bapak sambut anniversary, konpomla hari tu cuti.. hehe

Ni la gambaq ibu n bapak right after dinikahkan.... Ibu n bapak tengah pegang banner kecik kenduri untuk esok harinya iaitu 2 MEI 2009.... Banner kecik ni untuk gantung dalam bilik pengantin.... Sampai hari ni dok ada lagi..... tahan sungguh banner itu... hehe
Ni ibu n bapak atas pelamin masa hari kenduri kat rumah tok n tokwan... Saja je ibu suka2 buat pelamin walaupon x bersanding.. Saja nak ambik feel... hehe.....


Ni plak gambaq ibu n bapak masa hari kenduri rumah tok wan hassan... kenduri belah bapak lambat sebulan walaupon rumah dekat2 je....haha... tunggu cuti sekolah sebenaqnya... Masa ni ibu n bapak posing kat rumah tok n tokwan sebelum berangkat p kenduri rumah tokwan hassan...... Oklah amin.... cepat ucap happy anniversary kat ibu n bapak.... hehe.. ibu sayang amin sgt2.... Semoga kita sekeluarga akan hidup bahagia dan sentiasa dirahmati Allah... Amin... ummmuuuuaahhh2

No comments:

Post a Comment