Blogger Backgrounds

Monday, May 23, 2011

Adik Yafiq mai melawat amin....

Entry ibu kali ni pasal adik yafiq mai melawat amin....Pasaipa adik yafiq mai melawat amin nih?... Amin sakit ka?.. haha.. dak aih... adik yafiq ni saja mai jalan2 kat umah kita ngn mama n babah dia... adik yafiq ni sangatla cute.... Dia baru 8 bulan.... Sangat cute, kulit sangat putih n gebu... N yang penting sangat cerdik k... betulla orang kata kalu mak n bapak tengah belajaq, anak mesti cerdik... Mama n babah adik yafiq ni kawan n merangkap student ibu... Mesti depa baca buku sangat kan masa adik yafiq ni dalam perut mama dia... haha

Ni lah adik mohammad yafiq..... Sgt cute la dia kan amin?....



Ni la mama n babah adik yafiq.... Tengok mama n babah dia pon kita tau dah pasaipa dia sgt comel... haha...



Bila amin dok sebelah adik yafiq, amin terus nampak gelap.. haha... jangan marah na amin...


Amin nak suruh adik yafiq makan jagung.... ish2 payahla abang amin nih... main paksa2 plak..


Adik yafiq nak balik dah.... Amin n adik yafiq dok sembang apa tuh?...


Adik yafiq, mama n babah dia mai jalan2 kat umah kita hari sabtu lepas... Bestnya... Nanti kita p jalan2 umah depa kat perlis plak k amin.... Ummuuuuaaaahhh2... Ibu sayang amin sgt2....

No comments:

Post a Comment