Blogger Backgrounds

Wednesday, May 18, 2011

main2 ngan ibu ye......

Entry ibu kali ni saja2 ja nak buat entry... haha... boleh x camtu?.... Saja ibu nak interprem dalam blog kali ni... Selalu gambaq amin ngan bapak je... kali ni ibu nak masuk gak... haha... Jom kita layan gambaq2 amin ngan ibu kat pen mutiara.... Sebenaqnya ibu nak citer yang amin la ni cukup payah la kalu nak suap makanan berkhasiat... Kalu yang kurang berkhasiat tu laju je amin bukak mulut... ish2... awat jadi lagu tu amin?...


Tengok tu, ibu nak suap dia, dia lari2 plak...


Ibu sayang kamu bangat....



Baru nak nganga.... Nasib baik ibu sabaq.. haha


Taktau la sampai bila amin nak suka makan makanan berkhasiat balik.. Nanti amin kurus camne?... Payahla camni.... Ibu nak anak ibu montel2 sket... baru best ibu nak peluk... hehe...Bila tanya doktor, doktor kata normal... haha.. bagus2... Payahla kan.. sket2 kena tanya doktor... sket2 kena tanya doktor... hehe.... Tapi kalu x tanya satg doktor x dak gheja plak.. haha... Apa2 pon, ibu sayang amin sgt2.... ummuuuuaaahhhh...

No comments:

Post a Comment