Blogger Backgrounds

Wednesday, April 30, 2014

Ais Krim Malaysia

Entry ibu kali ni pasal ais krim malaysia... Lama sungguh tak makan ais krim malaysia yang dalam plastik panjang tu... Nak kena balik buatlah.. tetiba ibu rasa teringin nak mengimbas kenangan zaman kanak-kanak... hehe... Sebenaqnya ibu selalu buat ais krim malaysia kat amin.. tapi bukan dalam plastik panjang tu.. Ibu letak dalam mould ja.. Biasanya ibu akan buat ais krim milo..

Bila balik sekolah, amin akan makan la ais krim malaysia ni.. Ni ais krim malaysia amin.. Bentuk kereta sebab ibu guna mould kereta.. macam2 bentuk lagi selalu ibu buat.. 

 
Biasanya ibu akan masukkan ayaq milo amin breakfast tak habis tu dalam mould masa pagi sebelum hantaq amin p sekolah.. then, bila kita balik satg dah boleh makan ais krim malaysia.. hehe.. Tapi masa musim panas hari tu amin memang suka la.. la ni dah mai musim hujan, ibu pon kuranglah bagi amin ais krim2 ni..  Ok, yang tu ja ibu nak cerita kali ni.. Ibu sayang amin sgt2... ummuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment