Blogger Backgrounds

Thursday, April 3, 2014

Adakah mereka sama?

Ibu selalu konpius bila orang kata muka amin sebiji macam muka bapak... haha.. Sebab ibu rasa muka amin macam muka ibu... haha... Tapi sebab dah selalu sangat orang kata camtu, ibu kena terima la... Jom kita tengok takat mana kesamaan muka amin dengan bapak...

Yang ni baju ja sama kuning kot.. haha... Ibu cuma nampak amin sama ngan bapak kat mata.. Bila mata macam sama, orang akan nampak keseluruhan muka tu sama ngan bapak.. ibu anggap camtu la.. Yang lain semua ibu rasa sama dengan ibu.. hehe

Dagu sama dengan ibu... Tapi dia sayang bapak sangat.. Tak boleh langsung ibu marah bapak dia... terus mai backing... Dahtu sapa nak masuk belah ibu... Nak kena cari adik perempuan sorang aih...

Gambaq ni macam sama la sikit.. Ni pon sebab senyum sama... Taktaula sampai bila nak naik dukung bapak.. Dah nak sama tinggi ngan bapak dah pon Amin aih... Apa2 pun ibu sayang amin sgt2.... ummmuuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment