Blogger Backgrounds

Monday, April 18, 2011

Saya nak tido bapak....

Entry ibu hari ni pasal amin yang suka tido atas bapak... Mungkinkah perut bapak begitu empok sekali?.... Haha... Jom kita tgk kronologi amin tido atas bapak....


Mula2, amin akan mai menempek kat bapak n of course la bapak akan angkat amin naik atas riba bapak....Walaupun bapak selalu je x dak bersama ngan amin, bapak saayaaaaaanggg amin sgt... bapak selalu x dak tu pasai bapak keja k sayang....


Pastu amin pon lepakla atas bapak sambil tengok tv.... kalu keadaan ni berlaku maksudnya, bapak pon kena layan kartunla... haha


Pastu amin akan ambik botol n lepak lagi.... Then, x sampai seminit......


Amin dah tido..... zzzzzzzz....


Kita zoom sket... Tengok tu, amin dah tido.... Sungguh empok bapak itu.. hehe...


Amin tau dak, bapak paling suka kalu amin tido atas dia... kalu leh dia nak biaq je amin tido atas dia sampai amin jaga balik... haha.. Tapi ibu akan angkat amin masuk dalam buaian la.. Satg kang cepat sangat plak bangun.... Baby kan kena tidoq lama2 sket... baru tumbesaran berlaku dengan jayanya.... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhhh

1 comment:

  1. tengok kaki amin.. amin dah jadi besaq... cepat ja amin dah besaq.. amin dah boleh lari dah..

    ReplyDelete