Blogger Backgrounds

Tuesday, February 22, 2011

Amin n Playground... I like...

Macam yang ibu kata kat entry lepas, ibu la ni suka bawak amin p main kat playground nih... Kat sebelah tu ada lagi satu tapi yang tu untuk budak besaq sket... Yang tu tersangatlah bestnya.. leh terjun kat mana yang amin rasa nak terjun n boleh slide sesuka hati amin.. hehe

lagi satu sebab ibu suka bawak amin p sini sebab ibu tgk amin ceria sgt bila kita main kat sini...Ceria je sambil menjerit2 bila lari2 kat situ.. amin cakap pe ibu tak tau la.. Hanya Allah je yang tau.. Masa ibu bawak amin mai sini bulan disember hari tu, amin asyik nangis je.. Tapi sekarang ni, aminlah yang paling happy kalau ibu biaq amin main kat sini...


tgk tu, nak buat apa tu amin?.. nak terjun la tu... huhu


saya suka memanjatla ibu...


Amin dok try nak panjat benda nih... orang masuk kat dalam dia la sayang, bukan panjat...


Amin dah boleh masuk dalam terowong.. dulu amin takut kalau tempat tertutup nih...

Pikiaq panjang nampak amin?... masuk la cepat.. hehe

ngan kawan2 yg main kat situ gak...

lari sorang2... macam tengah main kejaq2 je gaya amin tu...
Next week ibu bawak amin p playground lagi na... Ibu suka tgk amin berlari sana sini... Ibu pon happy sama... Ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhh

2 comments:

  1. comel ni budak... akak pun suka kalau budak2 sukakan.. janji selamat dan happy..

    ReplyDelete
  2. saya pon setuju ngan akak... yg penting selamat n happy... selamat berkenalan akak...

    ReplyDelete