Blogger Backgrounds

Tuesday, February 8, 2011

Amin with the giant lollypop...

Ha... tgk tu... amin dengan giant lollypop....Ibu suka sgt lollypop... tapi ibu x pernah la beli yang besaq nih.. banyak sangat dlm tu, takut x terhabis... Giant lollypop ni biasanya kita jumpak kat kedai coklat je... Macam kat langkawi ke, airport ke... Gambaq ni ibu tangkap masa kita hantaq chu mim kat airport semalam... Chu mim dah nak balik kolej dia... huhu.. habis dah.. x dak dah bibik amin.. hehe...

Amin tengah pulun nak ambik giant lollypop tu...



Lepas tu, ibu panggil suh posing, tapi amin angkat tangan plak... sesuai dah la kalu nak masuk sekolah ni.. asal cikgu panggil terus angkat tangan.. huhu
Apa2 ajelah amin... yang penting amin membesar dengan sihat dan kuat... macam iklan MILO la... ibu sayang amin sgt2.. ummuuaahhhh

No comments:

Post a Comment