Blogger Backgrounds

Wednesday, August 3, 2011

Romeo sungguh anak ibu...

Jom2 kita tengok perangai anak ibu yang ala-ala romeo nih... Jangan jadi romeo bila besaq nanti ye sayang coz romeo must die... haha.... Gambaq2 kat bawah ni adalah bukti amin jadi romeo masa kita p kenduri abang hafiz hujung bulan Julai hari tu.... Jom kita tengok apa yang amin dah buat....



Mula2, ibu tengok amin main2 ngan alisya.. Then ibu pon ajakla amin tangkap gambaq ngan alisya.. Tengok tu, kalau dok sebelah2 je x peluk2 x boleh ka?.. haha.... ish2... sosial sungguh anak ibu nih... Macam ni bukan Imam Muda... Ni Akademi Fantasia... huhu...Nasib baik amin mursyidi kecik lagi... Bila ibu kata jom bergambaq, terus je amin p letak tangan kat bahu alisya.. mesti amin tiru gaya bapak tangkap gambaq ngan ibu nih.. haha.. Bukan salah ibu mengandung la ye....


Tengok tu, siap peluk alisya macam tu... haha.. amin..amin... nasib alisya x nangis tau.. kalau x apa ibu nak jawab kat ibu dia?.... Amin memang suka kalau tengok budak pompuan comey2... tambah2 lagi kalu yang pakai skirt kembang2.... Ada sekali tu, kat supermarket, amin ligan anak sapa pon x tau, nak ajak main... friendly sangat kot amin nih... Pastu, baby girl tu lari coz besala, baby kalu orang ligan mesti lari pastu gelak2... tengah main sama2 la tuh.. Pastu ibu budak pompuan tu kata camni.. "Hero mana ligan anak aku nih?''... haha.. Ibu ngan bapak gelak je la... Lawak sangat situasi tu... Tapi x sempat nak snap... Ok amin, jangan jadi romeo ye sayang... Ibu sayang amin sangat2........ ummmuuuuaaahhhhh

No comments:

Post a Comment