Blogger Backgrounds

Wednesday, August 3, 2011

Sesungut kaler pink...

Citer ibu kali ni pasal amin dan sesungutnya... haha... Sesungut ni bukan milik amin pun... Sesungut ni dimiliki oleh kakak hannan..... Tapi amin dah memakainya.. Bila amin pakai, ibu rasa cute plak.. so, ibu pon snap la gambaq... kalu bapak tengok nih konpom ibu kena marah... Bapak cukup marah kalau amin pakai apa2 yang orang pompuan punya... haha... Amin kan suka nganga kalau ibu pakai lipstik n tunggu je kalu mak teh make up.... haha.. besala.. baby lagi.. memang excitedla kan dengan benda2 yang sapu2 kat muka nih.... Jom kita tengok amin ngan sesungutnya... Amin rasa amin comey x pakai sesungut kaler pink nih?...huhu


Amin ngan kakak hannan tengah posing.... Comeyla sesungut tu... kakak hannan pakai masa mana sesungut ni?.. lupa plak ibu nak tanya.... Takkan pakai p sekolah kot... satg kena tangkap ngan pengawas plak.. Takpa, nanti kita jumpak dia kita tanya k amin...



Amin yang happy memakai sesungut.... Sama x muka amin ngan kakak hannan?... Ibu rasa kalau tengok gambaq nih ada gak la sket2 kan... Tapi kalu tengok real, x sama langsung... Nanti kita p rumah kakak hannan lagi k... Ibu sayang amin sangat2.... ummmuuuuaaahhh..

No comments:

Post a Comment