Blogger Backgrounds

Sunday, June 12, 2011

Tunggu bapak.....

Semalam ibu bawak amin jalan2 sementara nak tunggu bapak balik kerja... Minggu ni bapak kerja gak walaupon weekend... Biasala kalau kerja makan gaji kan amin?.... Kalau kerja sendiri bolehla buat ikut suka..... Kali ni ibu nak citer pasal amin masa tunggu bapak balik kerja... Bapak dah janji nak mai kat kita lepas habis kerja... Lepas dah main kat funland n macam2 land lagi sampai jemu, bapak still x sampai2 gak... Ibu pon ajakla amin p jalan2 tgk barang... Tapi, bila kita jalan2, pastu jumpa bangku tempat rehat ni, amin terus lari2 p kat situ n panjat n duduk kat situ.... Pastu amin pon lepak kat situ je sambil tgk2 orang kat bawah... ibu ajak p mana pon amin x mau.... Bila ibu tarik tangan amin p kat lain, amin lari balik p kat bangku tu.. huhu... Then ibu pon lepak gak la kat situ sampai bapak mai... Jom kita layan gambaq2 amin ngan bangku yg amin suka sgt tuh....








Amin tengah happy main ngan bangku.... X yah beli mainan pon x pa kalu camni nu amin... save cost sungguh anak ibu nih.... Semoga anak ibu sentiasa happy k... May Allah bless U my dear son.... Ibu sayang amin sgt2.... ummmuuuaaaahhhhh...

No comments:

Post a Comment